Домашні завдання

Картинки по запросу домашні роботи з фізики
Домашні задачі можно переглянути в даному посібнику



Домашнє завдання

Заняття 48. Лінзи та їх характеристики. Побудова зображень, одержаних за допомогою лінз. Формула тонкої лінзи
Опрацювати конспект п. 6.2 
Задача №7.15ДР

Підготувати повідомлення чи презентацію* на тему “Оптичні прилади та їх застосування”


7.15 Знайти відстань предмета до лінзи, якщо відстань лінзи до зображення 5 м, а фокусна відстань 2 м.


Заняття 47. Розвиток уявлень про природу світла. Поширення світла в різних середовищах. Джерела та приймачі світла. Поглинання і розсіювання світла. Відбивання світла. Закони відбивання світла. Заломлення світла. Закони заломлення світла
Опрацювати конспект п.6.1

  Задача № 7.1 СР, 7.13 ДР

7.1 Світловий промінь падає з води на межу розділу з повітрям. Кут падіння рівний α=40о. Який кут заломлення γ променя у повітрі?
7.13 Промінь світла падає з повітря на поверхню води. Кут падіння 60о. Чому дорівнює кут між відбитим і заломленим променями?


Заняття 43. Коливальний контур. Гармонічні електромагнітні коливання. Частота власних коливань контуру
Опрацювати конспект п.5.5
  Задача № 6.12, 6.13(с.р.), № 6.22, 6.23(д.р.), № 6.34 (в.р.)
***Додаткове завдання випереджувального характеру «Електричний резонанс»

6.12 Частота власних коливань у контурі ν=20 кГц, амплітудне значення заряду на конденсаторі qm=4 мкКл. Яке амплітудне значення сили струму Im?
6.13 Знайдіть частоту ν коливань у контурі з ємністю конденсатора C=0,8 мкФ і індуктивністю котушки L=0,2 Гн.
6.22 Заряд на пластинах конденсатора коливального контуру змінюється з часом за законом q=2·10-6 соs5πt. Запишіть рівняння зміни сили струму у котушці контуру та знайдіть період коливань.
6.23 Ємність конденсатора коливального контуру 16 мкФ, частота коливань 800Гц. Знайти індуктивність котушки.
6.34 Заряд на пластинах конденсатора змінюється з часом за законом  q=1,2·10-6 соs2πt. Знайти модуль силу струму через 0,125 с після початку коливань.

Заняття 42. Змінний струм. Параметри змінного струму. Трансформатори 
Опрацювати конспект п.5.3-5.4
*Завдання для доповідей.

  1. Дія змінного струму на організм людини (в залежності від частоти).
  2. Струми високої частоти і їх застосування.

Заняття 41. Поширення механічних коливань у пружних середовищах. Поперечні та поздовжні хвилі. Довжина хвилі
Опрацювати конспект п.5.2, повторити п. 5.1, підготуватися до самостійної роботи, задачі № 6.7, 6.9

Заняття 40. Визначення прискореня вільного падіня за допомогою математичного маятника
Повторити п.5.1

Підготувати презентацію на тему «Звукові хвилі, їх характеристики та використання. Інфра- та ультразвуки, їх застосуваня.»

Заняття 39. Коливальний рух. Вільні коливання. Вимушені коливання. Резонанс
Опрацювати п.5.1
Повідомлення* “Використання резонансу в техніці і подолання його”
Задача № 6.2 СР Визначити період T коливань математичного маятника довжиною ℓ=1,2 м.

Заняття 38. Індуктивність. Енергія магнітного поля струму
Опрацювати конспект п.4.8 , задачі 1,2

  1. В котушці індуктивністю 0,6 Гн сила струму 20 А. Яка енергія магнітного поля цієї котушки? Як зміниться енергія магнітного поля, якщо сила струму зменшиться вдвічі?
  2. Знайти енергію магнітного поля соленоїда в якому при силі струму 10 А виникає магнітний потік 0,5 Вб.

Заняття 37. Лабораторна робота №8.Вивчення явища електромагнітної індукції
Повторити розділ 4 за конспектом. Підготуватися до самостійної роботи. Виконати задачі № 5.27 ДР, № 5.31 ВР

5.27 Магнітний потік через контур провідника рівномірно змінився на ΔФ=0,3 Вб так, що е.р.с.індукції дорівнює 12 В. Знайдіть час зміни магнітного потоку та силу індукційного струму, якщо опір провідника  0,2 Ом.

5.31 Електричні і магнітні поля взаємно перпендикулярні. Горизонтально та перпендикулярно до  полів влітає електрон із швидкістю 3·106 м/с. Якою має бути напруженість електричного поля, щоб електрон рухався горизонтально? Індукція поля 2 мТл. 

Заняття 36. Електромагнітна індукція. Закон Фарадея
Опрацювати конспект п. 4.7, задачі 
5.15с. Яка електрорушійна сила індукції Еінд виникне у провіднику, якщо за t=4мс магнітний потік через виток провідника зменшився на ΔФ=0,12 Вб?
5.28д. За який час у котушці з 400 витків дроту змінювався магнітний потік на ∆Ф=2мВб через кожний виток, якщо при цьому збуджується ЕРС індукції 20 В?

Заняття 35. Електрична та магнітна взаємодії. Сила Ампера.Сила Лоренца.
Опрацювати конспект п. 4.6, підготувати Тему 7(самостійного опрацювання)
Виконати завдання за малюнком, вказавши недостаючі напрямки
№ 5.8, 5.11, 5.26
5.8с. На прямолінійний провідник зі струмом I=0,5 А в однорідному магнітному полі з індукцією B=8 мТл діє сила F=4 мН. Знайдіть довжину ℓ провідника, якщо він розташований під кутом α=300 до ліній індукції.
5.11 Яка сила FЛ діє на протон, що рухається із швидкістю υ=2·10*6 м/с у магнітному полі із індукцією B=0,2 Тл перпендикулярно до ліній індукції?
5.26д. Електрон влетів в однорідне магнітне поле з індукцією 4 мТл і описав коло радіуса 5 мм. Яка швидкість електрона та яка сила Лоренца на нього діє? Маса електрона 9,1·10 -31 кг.


Заняття 34. Лабораторна робота №7.
Повторити п. 4.5, узагальнюючу таблицю та підготуватися до тестування з теми "Електричний струм у різних середовищах"

Заняття 33. Електричний струм у різних середовищах
Опрацювати п.4.5, заповнити порівняльну таблицю

********************************************************************************
********************************************************************************


Заняття 32. Розв'язування задач. Контрольна робота
Повторити розділ 4, виконати задачу 4.35
4.35 Опір алюмінієвого дроту 10 Ом, а його маса 0,5 кг. Яка довжина дроту?

Заняття 31. Робота і потужність електричного струму. Теплова дія електричного струму і його використання в техніці.
Опрацювати п. 4.4, виконати задачі
№ 4.15, 4.18 СР, 4.25 ДР
4.15 Яка кількість теплоти Q виділиться у резисторі опором R=10 Ом за t=2 хв при силі струму I=0,2 А?
4.18 Яка сила струму I проходить через лампу, якщо на її колбі написано: 75Вт, 220В.
4.25 При проходженні заряду 20 Кл по провіднику опором 5 Ом струм виконав роботу 100 Дж. Скільки часу існував струм у провіднику?

Заняття 30. Лабораторна робота № 6
Повторити п. 4.3, виконати задачу № 4.31 ДР
4.31 Батарея ліхтарика складається з трьох елементів з ЕРС 1,5 В кожний, з’єднаних послідовно. Вона живить лампочку струмом 0,2 А при напрузі 3,5 В. Визначте опір лампочки і внутрішній опір джерела струму.

Заняття 29. Постійний електричний струм. Електричне коло. Джерела і споживачі електричного струму.
Опрацювати п. 4.3, виконати задачі 
№ 4.14, 4.17 СР, 
№ 4.26 ДР, 
№ 4.35 ВР
4.14 Чому рівна площа S перетину стального провідника довжиною ℓ=5 м та опором R=1,2 Ом ?
4.17 Яка електрорушійна сила Е джерела струму з внутрішнім опором r=2 Ом, якщо через зовнішній опір R=12 Ом проходить струм I=0,11 А?
 4.26 Чому рівна напруга на кінцях провідника з міді довжиною 20 м та площею перерізу 1,5 мм2 , якщо через нього протікає струм 3 А? 
4.35 Опір алюмінієвого дроту 10 Ом, а його маса 0,5 кг. Яка довжина дроту?

Заняття 28. Елекртоємність. Конденсатор. Енергія електричного поля
Виконати задачі на окремих аркушах № 4.6, 4.7, 4.10, 4.12, 4.20, 4.21, 4.33 Практичні та тестові завдання

Заняття 27. Електричне поле. Напруженість електричного поля. Потенціал
Опрацювати п.4.1
Задача № 4.2, 4.5
Тема на самостійне опрацювання (повідомлення)
Тема 6. Вплив електричних полів та струмів на живі організми. Заходи техніки безпеки під час роботи з електричними пристроями

4.2 Знайти відстань між зарядами q1=5·10-7 Кл та q2=1·10-7 Кл, якщо між ними діє сила відштовхування F=2 ·10-5Н у маслі(ε=2,5).

4.5 Знайти заряд q, що створює напруженість поля Е=18·10 4 Н/Кл на відстані R=0,5м у вакуумі?



Заняття 25. Необоротність теплових процесів
Опрацювати конспект п.3.8, задачі СР – №2.16, ДР - №2.24, ВР -№2.30
Підготуватися до контрольної роботи – повторити розділ 3
2.16 Газ ідеальної теплової машини з ККД 40% отримав від нагрівника Q1=2500Дж теплоти. Яка кількість теплоти віддана холодильнику Q2?
2.24 Обчислити затрати нафти на плавлення в печі 500кг сталі, якщо ККД печі 70%. Початкова температура сталі 10˚С, температура плавлення 1360 ˚С.

2.30 На спиртівку поставили алюмінієвий стакан з 400 мл води при температурі 250С і зняли через 20 хв. Скільки води за цей час випарується, якщо у спиртівці щохвилини згорає 2г спирту? ККД спиртівки 60%. Втрати тепла на нагрівання посудини не враховувати. 


Заняття 24 Застосування першого закону термодинаміки до ізопроцесів. Рівняння теплового балансу для найпростіших теплових процесів. Адіабатний процес
Розв´язати задачі СР - № 2.12 та ДР - № 2.23
2.12 На скільки змінилась внутрішня енергія газу ΔU, який виконав роботу A=1,5кДж, отримавши кількість теплоти Q=2830 Дж?

2.23 При температурі 0˚С  повітря знаходиться під тиском   2 ·10 5 Па. Яка буде виконана робота при його ізобарному нагріванні на 10˚С? Початковий об’єм повітря 5л.



Заняття 23. Особливості будови і властивості твердих тіл. Кристалічні та аморфні тіла.


          Опрацювати п.3.6
          Задачі
            –СР – 3.13, 3.15
            –ДР – 3.24
            –ВР – 3.30

         Повторити п. 3.1 – 3.5, підготуватися до самостійної роботи
 3.13 Під дією механічної напруги σ=2∙106 Па відносний стиск бетонної плити рівний ε=10-4. Знайти модуль Юнга E бетону.
3.15 З якою силою F треба розтягувати дріт діаметром d=2мм, щоб в ньому виникла механічна напруга σ=4·10 7 Па
3.24 Знайти механічну напругу та силу під дією якої мідний стержень довжиною 5м і діаметром 1,5 см розтягується на 1 мм.
3.30 Вантаж масою 200 кг піднімають краном з прискоренням 0,2 м/с2. Який має бути найменший діаметр стального троса, щоб забезпечити запас міцності n=8? Границя міцності сталі 5·10 8 Па. 

Заняття 22. Властивості рідин. Поверхневий натяг. Змочування, капілярні явища. 
Опрацювати п.3.5
1. Завдання с.14 під формулою
2. Задачі   № 3.5, 3.6 - СР;   № 3.20 – ДР;   № 3.27 - ВР
3.5 Знайти висоту h стовпчика спирту у капілярі радіусом 0,5мм.

3.6 Ртуть опустилась в капілярній трубці на 2 см. Знайти радіус r трубки.
3.20 В капілярній трубці радіусом 0,2 мм рідина піднялась на висоту 5 см. Знайти поверхневий натяг рідини, якщо її густина 700 кг/м3. Який об’єм та маса рідини в трубці?
3.27 Яку роботу слід здійснити, щоб краплю води радіусом 0,5см розділити на вісім однакових краплі?

Заняття 21Лабораторна робота № 5
Повторити конспект п.
 3.1 -3.4, підготуватися до тестової роботи "Властивості газів".


Заняття 20. Пароутворення і конденсація. Кипіння. Вологість повітря та її вимірювання.
Опрацювати конспект п.
 3.4

1. Дайте відповідь на таке запитання письмово: Чи буде кипіти вода в маленькій каструлі, що знаходиться у великій посудині з киплячою водою? 

2. Визначити вологість при температурі 18ºС



Заняття 19.  Лабораторна робота №4
Повторити конспект п.3.2 -3.3
Задачі № 2.8, 2.9СР, 2.21, 2.22ДР


2.8 Газ займає об’єм V1=2 м3 при температурі t1=273˚С. Яка буде його температура T2 при об’ємі V2=3 м3 и попередньому тиску?


2.9 У скільки разів збільшиться об’єм V2/Vповітряної кульки, якщо її внести з вулиці, де температура t1=3 ˚С, до приміщення з температурою t2=27˚С.
2.21 Балон об’ємом 100л містить 5,76 кг кисню. При якій температурі виникне небезпека вибуху, якщо балон витримує тиск до 5·10 6 Па?

2.22 Газ під тиском 0,2 МПа і при температурі 15 ˚С має об’єм 5л. Чому дорівнює об’єм цієї маси газу за нормальних умов (0˚С і тиску 101,3кПа).

Заняття 18. Рівняння Мендєлєєва-Клапейрона. Ізопроцеси. Газові закони.  
Опрацювати конспект п.3.3
Задачі № 2.5, 2.6, 2.7СР, 2.20ДР

2.5 Яка кількість речовини ν міститься у газі, якщо при температурі T=240К і під тиском p=200 кПа його об’єм дорівнює V=40л ?
2.6 Визначити тиск p повітря у посудині об’ємом V=2 м3 , якщо його маса m=6 кг, температура t=27 ˚С, а молярна маса M=0,029 кг/моль.
2.7 При температурі t1=5˚С тиск повітря у балоні рівний p1=104 Па. При якій температурі T2 тиск в ньому буде p2=2,6·10 4 Па?

 2.20 Сучасна техніка дає змогу створити вакуум до 1,3∙10-10 Па. Скільки молекул газу лишається при такому вакуумі в 1см3 при температурі 300 К?


Заняття 17. Властивості газів.
Опрацювати конспект п.3.2
Задачі № 2.3, 2.4СР, 2.17, 2.18ДР
2.3 Який тиск азоту p, якщо середня квадратична швидкість його молекул =500м/с, а густина ρ=1,35 кг/м3 ?

2.4  Знайти температуру T газу при тиску p=200кПа.Концентрація молекул газу n=3·1025м-3.
2.17 Яка середня квадратична швидкість молекул газу, якщо при масі 6кг він займає 5м3 при тиску 300 кПа?
2.18 Знайти середню квадратичну швидкість і середню кінетичну енергію молекул гідрогену при 27˚С.

Заняття 16  Маса і розміри атомів і молекул. Кількість речовини. Молярна маса.
Опрацювати конспект п.3.1
Розв’язати задачі
№13 Скільки молів у літрі води?
№15 Чому дорівнює маса молекули метану?
№17 Скільки молекул міститься в 1 г вуглекислого газу?

№21 Який об’єм краплі води, якщо в цій краплі міститься 1022 молекул?

Заняття 15. Контрольна робота

Підготувати конспект по темі: "Основні положення молекулярно-кінетичної теорії будови речовини та її дослідне обґрунтування. Дослід Штерна. Броунівський рух. Взаємодія атомів і молекул речо­вин у різних агрегатних станах. Температура та її вимірю­вання".

Заняття 14 . Закон збереження імпульсу. Реактивний рух. Розв’язування задач

Підготуватися до контрольної роботи, повторити розділ 2


Задачі: 1с. Тіло масою 6 кг має імпульс 1,2 кг*м/с. Яка за модулем швидкість цього тіла?
8с. Рух тіла описується рівнянням х = 400 – 20t + 2t2 . Знайти імпульс тіла через 1с і через 5 с після початку відліку часу, якщо маса тіла 120 кг.
10с. Яка кінетична енергія м'яча масою 400г, що летить зі швидкіс­тю 20 м/с?
21с. На якій висоті потенціальна енергія вантажу масою 700 кг дорів­нює 8,4кДж?
11с. У скільки разів треба збільшити швидкість тіла, щоб його кінетична енергія зросла у 4 рази?
10д. Вагон масою 25 т рухається зі швидкістю 2 м/с і зчеплюється з нерухомою платформою масою 15 т. Яка швидкість спільного руху вагона і платформи?
18д. Імпульс тіла дорівнює 12 кг*м/с, а кінетична енергія 36 Дж. Знайти масу і швидкість тіла.
15*. Людина масою 70 кг, що стоїть на ковзанах на льоду, кидає плоску пластину масою 2 кг так, що вона ковзає по льоду і зупиняється через 4 с, здійснивши переміщення 28 м. З якою швидкістю почне ковзати людина? Через який час зупиниться людина, якщо коефіцієнт тертя ковзанів об лід дорівнює 0,04?

Заняття 13. Механічна енергія. Кінематична і потенціальна енергія. Імпульс тіла

опрацювати § 2.4 і 2.5, задачі 1.7 та 1.10 СР, 1.15 ДР

1.7  Яка маса тіла m, що рухається зі швидкістю υ=5 м/с та має кінетичну енергію W=300Дж?  
 1.10 На якій висоті h тіло масою m=3кг має потенціальну енергію W=15 Дж?

1.15  Яку роботу виконує людина, піднімаючи на 80 см під водою залізну гирю масою 16 кг.

Заняття 11-12. Умови рівноваги

Домашнє завдання:
Опрацювати §2.3, конспект. Підготуватися до лабораторної роботи, вивчивши умови рівноваги тіла
 Розв’язування задач на рух тіл під дією декількох сил
1. По горизонтальній площині  
 Мотоцикл масою 400 кг рушає з місця з прискоренням 2 м/с2. Яка сила тяги, якщо коефіцієнт опору руху дорівнює 0,03?
 2. По похилій площині
    Сани масою 120 кг з′їжджають з гори завдовшки 20 м, нахиленої під кутом 30° до горизонту. Коли вони досягнуть підніжжя гори, якщо коефіцієнт тертя 0,02?
  3. Рух зв’язаних тіл       
    До невагомої нерозтяжної нитки, перекинутої через нерухомий блок, підвішено вантажі масами 100 і 400 г.  З якими прискореннями рухаються вантажі? Тертя в блоці відсутнє, масою блока можна знехтувати.

Заняття 10. Розвʼязування задач з теми «Сили в природі»


Повторити п. 2.1-2.2 ,  задачі № 1.8 - СР,   № 1.17, 1.18 - ДР,  № 1.22 – ВР
1.8  Яка вага саней P, що рівномірно ковзають по льоду під дією сили F=10 Н. Коефіцієнт тертя μ=0,02.
1.17  Яка сила тяги діє на автомобіль масою 2т, якщо за 5с його швидкість змінилась від 54 км/г до 72 км/г? Коефіцієнт опору рухові 0,05.

1.18  Знайти масу тіла, що рухається рівномірно по горизонтальній поверхні з коефіцієнтом тертя 0,05 під дією сили 8Н.
1.22  Автомобіль масою 1,5т, рушаючи з місця, досягає швидкості 72 км/г через 20 с. Визначити силу тяги, якщо коефіцієнт опору рівний μ=0,02.

Заняття 8. Гравітаційна взаємодія. Закон всесвітнього тяжіння. Сили в природі. 
Опрацювати конспект. Питання:   Яка Ваша вага?      Чи можемо ми перебувати в стані невагомості?

Заняття 5. Рівномірний рух по колу.

Домашнє завдання: задача, повторити розділ 1 за конспектом, підготуватися до контрольної роботи.
Домашня задача. 
Місяць рухається навколо Землі по колу радіусом 384000км з періодом 27 діб 7 год.45хв. Яка лінійна швидкість Місяця, частота і прискорення?


Заняття 3. Рівноприскорений рух
Опрацювати конспект, задачі № 3, 7, 11. Підготуватися до фізичного диктанту, лабораторної роботи.

3. З яким прискоренням рухається автомобіль якщо його швидкість за 1 хв. змінилося від 9 км/год до 54 км/год?
7. Рівняння руху вантажного та легкового автомобілів мають вигляд відповідно х1 = 600 – 10 t та х2 = t*2. Визначить час та координату їх зустрічі.
11. Гальмовий шлях автомобіля, який рухається з швидкістю υ1 = 15 км/год, становить s1 = 1,5 м. Визначити гальмовий шлях s2 цього самого автомобіля, якщо він рухатиметься з швидкістю υ2 = 90км/год. Прискорення в обох випадках одне й те саме


Заняття 2. Рівномірний рух
Опрацювати конспект, Розв’язати задачі:
2. Рівняння руху має вигляд х = - 4 + 2t.
Визначити швидкість руху; координату через 10 с.
6. Рівняння руху велосипедиста х1 = - 500 + 5t, а мотоцикліста х2 = 1000 – 20t. Визначить координати точки їх зустрічі.

Заняття 1. Механічний рух
Опрацювати конспект п.1, підготувати по 5 прикладів  матеріальної точки та відносності руху; пригадати означення та формули швидкості, часу, переміщення.
Опрацювати Тему 1 із самостійного опрацювання, підготуватися до виступу на 3-5 хв.
Вміти виражати із формул, знаходити ціну поділки та похибку.



Комментариев нет:

Отправить комментарий